Meteen naar de content

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We doen er bij Z8-Water namelijk iedere dag alles aan, om onze klanten van kwaliteit en de hoogst mogelijke service te voorzien.

Heeft u toch een klacht? Dat vinden wij heel vervelend. We doen er alles aan dit meteen op te lossen. Excuus voor het ongemak tot dusver.

Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, per post of per telefoon. Hieronder staat het overzicht, hoe u deze afdeling kunt bereiken.

Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. We doen er zoals gezegd alles aan, om u naar de hoogst haalbare tevredenheid te helpen.

Verstuur uw klacht per mail: service@z8-water.nl

Meld ons uw klacht per telefoon+31103167000

Verstuur uw klacht per post

Z8-Water B.V.
Leeuwenhoekstraat 7
2652XL Berkel en Rodenrijs, Nederland

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij nemen een klacht zeer serieus en zullen u daarom altijd binnen één werkdag van antwoord voorzien. 

Installatie binnen 3 weken

Ons eigen montageteam installeert uw waterontharder binnen 3 weken.

Al 25 jaar dé expert

Ruim 25 jaar vakkennis en expertise. Lees meer over Z8-Water.

14 Dagen op proef

Eerst uitproberen? Ervaar vrijblijvend 14 dagen onze waterontharder.