Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We doen er bij Z8-Water namelijk iedere dag alles aan, om onze klanten van kwaliteit en de hoogst mogelijke service te voorzien.
Heeft u toch een klacht? Dat vinden wij heel vervelend. We doen er alles aan dit meteen op te lossen. Excuus voor het ongemak tot dusver.
Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, per post of per telefoon. Hieronder staat het overzicht, hoe u deze afdeling kunt bereiken.
Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. We doen er zoals gezegd alles aan, om u naar de hoogst haalbare tevredenheid te helpen.
Verstuur uw klacht per mail: service@z8-water.nl
Meld ons uw klacht per telefoon: +31103167000
Verstuur uw klacht per post:
Z8-Water B.V.
Leeuwenhoekstraat 7
2652XL Berkel en Rodenrijs, Nederland
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij nemen een klacht zeer serieus en zullen u daarom altijd binnen één werkdag van antwoord voorzien.